In the life of Maddie

Hejsan!

Publicerad 2012-03-12 19:16:40 i In the life of Maddie,

Hejsan (:
Först och främst måste jag säga att min bloggadress är lite missvisande tror jag... Jag är inte ALLS en person som följer senaste modet vilket kanske blir en shock för vissa. I stället klär jag mig som jag själv vill. Jag ÄLSKAR högklackade skor och skulle gärna äga en hel garderob med dem. Också älskar jag mascara och eyeliner haha. Jag fyller 14 i maj och bor i Finland. Jag heter Madelene men blir gärna kallad Maddie. Vad mer skulle jag berätta...

Här kommer jag uppdatera om mitt liv, kanske en dagens outfit varje dag och så vidare... Kommer också tipsa er om smink jag tycker är bra och kläder, skor och annat intressant. Ni kommer kanske också få se kändisar som jag ser upp till. Jag tror det kommer bli MYCKET Jarmaine för hon är en person som jag absolut ÄLSKAR och ser upp till. Lite sånger blir det väl också och så är jag en person som ÄLSKAR att ge råd så om ni behöver råd är det bara att fråga. Också så gör jag youtubevideos där jag pratar om lite allt så de kommer jag väl posta här tror jag.

Jag tror det var allt... Hoppas ni njuter av att läsa min blogg :)


**VARNING!**
JAG ÄR DEN JAG ÄR OCH BRYR MIG INTE RIKTIGT OM DU HATAR MEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maddie

Hai! I'm a hyper 14 years young girl from Finland. I try to enjoy life as much as I can and I do a lot of crazy stuff, because quite frankly, I don't care about what people think of me. I've just accepted the fact that I'm stupid ;) I love that white Canadian boy named Justin Drew Bieber with a burning passion and I can stalk that guy EVERY. SINLGE. DAY. He's my life, My everything and I WILL meet him one day. His music makes me happy and his music makes me feel beautiful, and I need that. He has saved me in every single possible way and I owe everything to him. Other than stalking Justin I play piano, and I've taken modellessons. I sing, dance a little and I'd love to do some acting. I LOVE being in the spotlight to be honest. On this blog I'll write about my life, Justin, Jarmaine (amazing youtuber), music and just stuff that inspires me and keeps me going. It's gonna be ME. Enjoy<3 (any hate of any kind will not be accepted and the comment won't be posted so don't mind.)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela