In the life of Maddie

The mall and stuff

Publicerad 2012-03-13 19:00:10 i In the life of Maddie,

Hej!

Nu är jag ÄNTLIGEN fri från allt haha.

När jag slutade skolan gick jag till stan med Emmi och vi åt sallad på Kokkolina och sedan gick vi omkring i stan. Jag hade egentligen inga pengar att köpa något för så jag hade inte tänkt köpa något men så hittade jag några småsaker ändå. Som till exempel Wet n Wild H2O proof liquid eyeliner och såklart köpte jag det (jag köpte till och med fel eyeliner... För jag köpte smoky och jag ville ha svart... Så är det när man har brottom). Och så hittade jag 2 söta ringar på Glitter så de måste jag också ha. Så då blev det ju så att jag köpte nåt ändå...

När jag kom hem åt jag och sen gick jag ut och gå med min Kusin Michaela (Mixo). Och då blev det så att hon följde med mig hem. Jag hjälpte henne med en presentation som hon har om 2 veckor (kan ju vara bra att vara förberädd ;)) och så hade vi allmänt kul. För några minuter sen gick hon och nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag väl äta något och så småningom måste jag väl gå och sova.

Ska nog skriva några inlägg ännu och så tror jag att jag skriver några inlägg så jag kan posta dem imorgon från min telefon. Vad sägs om det?

 

Ringarna jag köpte.


Eyelinern som blev fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maddie

Hai! I'm a hyper 14 years young girl from Finland. I try to enjoy life as much as I can and I do a lot of crazy stuff, because quite frankly, I don't care about what people think of me. I've just accepted the fact that I'm stupid ;) I love that white Canadian boy named Justin Drew Bieber with a burning passion and I can stalk that guy EVERY. SINLGE. DAY. He's my life, My everything and I WILL meet him one day. His music makes me happy and his music makes me feel beautiful, and I need that. He has saved me in every single possible way and I owe everything to him. Other than stalking Justin I play piano, and I've taken modellessons. I sing, dance a little and I'd love to do some acting. I LOVE being in the spotlight to be honest. On this blog I'll write about my life, Justin, Jarmaine (amazing youtuber), music and just stuff that inspires me and keeps me going. It's gonna be ME. Enjoy<3 (any hate of any kind will not be accepted and the comment won't be posted so don't mind.)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela